Partagez|

Toile de l'Araignée

Anansi Asoka

◘ Avatar : Cykeem White
◘ Date d'inscription : 04/10/2018
◘ Messages : 8
◘ Jetons : 42
◘ Age du perso : 19 ans / 295 années
◘ Emploi/loisirs : Architecte
◘ Côté coeur : A prendre
Ven 5 Oct - 0:36
Interesting...
feat Cykeem White
Anansi Asoka

295 ans • Célibataire • Architecte • Araignée

So you are
I think

- caractère - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat. Nec huic publico, ut opinantur, malo turba tantum et imprudens uulgus ingemuit; clarorum quoque uirorum hic affectus querellas euocauit. Inde illa maximi medicorum exclamatio est: "uitam breuem esse, longam artem". Inde Aristotelis cum rerum natura exigentis minime conueniens sapienti uiro lis: "aetatis illam animalibus tantum indulsisse, ut quina aut dena saecula educerent, homini in tam multa ac magna genito tanto citeriorem terminum stare." Non exiguum temporis habemus, sed multum perdidimus.

- histoire - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat. Nec huic publico, ut opinantur, malo turba tantum et imprudens uulgus ingemuit; clarorum quoque uirorum hic affectus querellas euocauit. Inde illa maximi medicorum exclamatio est: "uitam breuem esse, longam artem". Inde Aristotelis cum rerum natura exigentis minime conueniens sapienti uiro lis: "aetatis illam animalibus tantum indulsisse, ut quina aut dena saecula educerent, homini in tam multa ac magna genito tanto citeriorem terminum stare." Non exiguum temporis habemus, sed multum perdidimus.

{busy}- type de relation - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat.

{free!}- type de relation - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat.

{reserved}- type de relation - Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat.

I know

Prénom Nom
Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat. Nec huic publico, ut opinantur, malo turba tantum et imprudens uulgus ingemuit; clarorum quoque uirorum hic affectus querellas euocauit. Inde illa maximi medicorum exclamatio est: "uitam breuem esse, longam artem". Inde Aristotelis cum rerum natura exigentis minime conueniens sapienti uiro lis: "aetatis illam animalibus tantum indulsisse, ut quina aut dena saecula educerent, homini in tam multa ac magna genito tanto citeriorem terminum stare." Non exiguum temporis habemus, sed multum perdidimus. Satis longa uita et in maximarum rerum consummationem large data est, si tota bene collocaretur; sed ubi per luxum ac neglegentiam diffluit, ubi nulli bonae rei impenditur, ultima demum necessitate cogente, quam ire non intelleximus transisse sentimus. Ita est: non accipimus breuem uitam sed fecimus, nec inopes eius sed prodigi sumus. Sicut amplae et regiae opes, ubi ad malum dominum peruenerunt, momento dissipantur, at quamuis modicae, si bono custodi traditae sunt, usu crescunt: ita aetas nostra bene disponenti multum patet. Quid de rerum natura querimur? Illa se benigne gessit: uita, si uti scias, longa est.

Prénom Nom
Maior pars mortalium, Pauline, de naturae malignitate conqueritur, quod in exiguum aeui gignimur, quod haec tam uelociter, tam rapide dati nobis temporis spatia decurrant, adeo ut exceptis admodum paucis ceteros in ipso uitae apparatu uita destituat. Nec huic publico, ut opinantur, malo turba tantum et imprudens uulgus ingemuit; clarorum quoque uirorum hic affectus querellas euocauit. Inde illa maximi medicorum exclamatio est: "uitam breuem esse, longam artem". Inde Aristotelis cum rerum natura exigentis minime conueniens sapienti uiro lis: "aetatis illam animalibus tantum indulsisse, ut quina aut dena saecula educerent, homini in tam multa ac magna genito tanto citeriorem terminum stare." Non exiguum temporis habemus, sed multum perdidimus. Satis longa uita et in maximarum rerum consummationem large data est, si tota bene collocaretur; sed ubi per luxum ac neglegentiam diffluit, ubi nulli bonae rei impenditur, ultima demum necessitate cogente, quam ire non intelleximus transisse sentimus. Ita est: non accipimus breuem uitam sed fecimus, nec inopes eius sed prodigi sumus. Sicut amplae et regiae opes, ubi ad malum dominum peruenerunt, momento dissipantur, at quamuis modicae, si bono custodi traditae sunt, usu crescunt: ita aetas nostra bene disponenti multum patet. Quid de rerum natura querimur? Illa se benigne gessit: uita, si uti scias, longa est.
©️️ Kanae de Never-Utopia

Newt Campbell

◘ Avatar : Dylan O'Brien
◘ Crédits : JA & tumblr
◘ Date d'inscription : 05/09/2018
◘ Messages : 625
◘ Jetons : 1283
◘ Autres comptes : Terry le BG
◘ Age du perso : 17 ans
◘ Emploi/loisirs : Etudiant
◘ Côté coeur : Perdu dans la friendzone
Ven 5 Oct - 5:55
si tu n'es pas trop addict des smoothie humain lol  je veux bien un p'tit lien  

En plus j'ai même une idée qui pourrait déboucher sur un petit rp directe

«Je fais 66kg tout mouillé, et mes os cassent facilement alors le sarcasme c'est ma seule défense»

Anansi Asoka

Ven 5 Oct - 9:35
Comme il est vieux il saura se tenir question smoothie En tout cas je suis ok et très curieux pour l idée du lien, encore plus si il y a un rp

Newt Campbell

◘ Avatar : Dylan O'Brien
◘ Crédits : JA & tumblr
◘ Date d'inscription : 05/09/2018
◘ Messages : 625
◘ Jetons : 1283
◘ Autres comptes : Terry le BG
◘ Age du perso : 17 ans
◘ Emploi/loisirs : Etudiant
◘ Côté coeur : Perdu dans la friendzone
Ven 5 Oct - 9:41
hannn  bon ça me rassure XD

Alors dans l'idée j'ai pensé que le professeur d'économie de Newt pousserait ses élèves à faire des stages en entreprise pour ensuite réaliser un exposé.
Du coup Newt aurait pu finir en tant que stagiaires dans ta boîte

Du coup si ça colle on peut se faire un ptit rp du genre

«Je fais 66kg tout mouillé, et mes os cassent facilement alors le sarcasme c'est ma seule défense»

Jesse Klein

◘ Avatar : Alexander Calvert
◘ Crédits : (c) Miss Pie |
◘ Date d'inscription : 25/09/2018
◘ Messages : 69
◘ Jetons : 186
◘ Age du perso : 25 ans
◘ Emploi/loisirs : Mannequin / Chasseur
◘ Côté coeur : Celibataire
Ven 5 Oct - 9:51
Oh monsieur aime les soirées mondaines c'est assez pratique ça :p en revanche je me demande comment ça peut se passer entre Jesse et lui si mon perso découvre que c'est un vampire (vu qu'il chasse cette espèce enfin surtout les mauvais maintenant) ~ on pourrait sûrement trouver un truc ?

Midnight Killer Daily Butterfly
It’s not the weapon nor the skill that gives you strength to make the kill, no you must be resolute, unbreakable and definite in will. - Hungry to kill, you’ll never forget this ... it's too late to pray

Anansi Asoka

Ven 5 Oct - 10:13
Répondu a Newt en mp

Yep on peut trouver Jesse, Anansi ferait parti de la bonne catégorie de vampire mais c'est pas écrit sur son front.^^ Il pourrait d'abord y-avoir des soupçons, une enquête sur moi pour dissiper les doutes.

Jesse Klein

Ven 5 Oct - 11:10
Oui ca pourrait ^^ après ce n'est pas marqué "Vampire" sur son front xD si il a des doutes connaissant Jesse et sa subtilité légendaire il ne va pas y aller par 4 chemins ^^

It’s not the weapon nor the skill that gives you strength to make the kill, no you must be resolute, unbreakable and definite in will. - Hungry to kill, you’ll never forget this ... it's too late to pray

Balthazar J. Pears

◘ Avatar : Harry SHUM Jr.
◘ Crédits : Me
◘ Date d'inscription : 13/09/2018
◘ Messages : 291
◘ Jetons : 920
◘ Autres comptes : /
◘ Age du perso : 392 Ans
◘ Emploi/loisirs : Créateur de mode / Helper pour les créatures du monde obscur
◘ Mes dons : /
◘ Côté coeur : Célibataire
Ven 5 Oct - 11:43
Moi aussi je veux un lien !! What a Face

Mais faut qu'on trouve quoi..
Après vu leurs ages respectifs, ils ont pu se connaitre il y a longtemps !

- I'll enthrall you with my eyes.. -

Suri Earlham

◘ Avatar : Bae Suzy
◘ Crédits : Teru
◘ Date d'inscription : 24/09/2018
◘ Messages : 24
◘ Jetons : 187
◘ Age du perso : 21 ans
◘ Emploi/loisirs : Etudiante en architecture et serveuse dans un café
◘ Côté coeur : Célibataire
Sam 6 Oct - 20:45
Coucou ! Je viens pour un lien
Je pense qu'il y a moyen puisque Suri est étudiante en architecture.

Anansi Asoka

Dim 7 Oct - 22:46
Jesse > Le truc à voir c'est donc comment Jesse pourrait-il avoir des doutes. Des idées ? Juste d'un point de vue extérieur Anansi fréquente milieux mondains et vue sa jeunesse apparente ça fait un peu faux raccord.

Balthazar > Ils se connaitraient du temps ou Anansi se prenait pour un pseudo dieu vengeur et libérateur des esclaves. Il vivait plutôt en ermite à cette période, à voir ce que ton perso en penserait.

Suri > Le lien est tout trouvé je pense. On pourrait être aux mêmes cours, la même promo. Seulement tu ne me vois que très peu, seulement aux cours du soir. On pourrait avoir un lien plutôt positif, Anansi n'assiste qu'a peu de cours mais il semble très calé, je le vois bien te proposer son aide pour des devoirs/projets.^^

Jesse Klein

Dim 7 Oct - 23:18
Jesse vient de débarquer a NY donc je ne pense pas qu'il ne le remarque et même si ils se sont vus ailleurs honnêtement il ne se souvient pas de toutes les têtes qu'il voit. Après il peut très bien pas griller que c'est un vampire de suite faudrait voir ^^

Contenu sponsorisé

Page 1 sur 1